?

Log in

No account? Create an account
is it the dreams that make us real [entries|archive|friends|userinfo]
stephanie

[ website | myspace ]
[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ archive | journal archive ]

(no subject) [Nov. 6th, 2004|01:35 pm]
stephanie
i hate the dentist! i hadda wake up early and go for a cleaning but i dont have any cavities which is good...last night was really boring i sat home til like 12 and then i got picked up and went to brians and hung out there for a little bit with him and a few other people and drank. came home i guess around 2, i dont remember. rented mean girls on paperview or w/e it is but i fell asleep half way through it which completely sucked cuz i wanna see that soo bad. well its really nice out and i have work at 4 which completely sucks ass. i'm gonna go and shower and stuff maybe...


<3 steph
linkpost comment

(no subject) [Nov. 5th, 2004|09:05 pm]
stephanie
disturbing? i think so...like a lot...completely gross...but who knows if its true or not...i hope to god its not...once u think everything is going back to normal...theres always something that prevents it or gets in the way or something u find out...i guess thats the way life just works...who knows...but anywayy...yesterday i worked til like 1, josh and steve got me around like 4 i dk...we went to the porch and then steve left to get a hair cut, me and josh went to paul and booms...and me,josh and boom went to go get molly, chelsea and kelly. after that we all went to applebees and ate and then me, mol and kelly went to a&p and got like 10 super duper bouncy balls each cuz we wanted pink ones lol. after that we went back to kyles and hung out there all night basically, played cards and stuff. hmm, today i worked from 11 to 8 30 , im home now i just got ready and stuff...and i dkk whats goin onnnnnnn.............

<3 steph
linkpost comment

(no subject) [Nov. 2nd, 2004|11:37 pm]
stephanie
so today i worked form 9 30 til 3 30. came home, showered, went to school , after i went to feds to get some dinner then billy met me there and joshie picked us up. me,billy,josh,tel,chris,kyle and steve went back to bills so they could play for a little bit...and then we all played palace for the remainder of the night pretty much lol. these past few days have been good...its been hard for me lately to be truly happy, like the kind of happy where u cant just wipe the smile off of ur face...and i miss that cuz i used to be like that all the time...and i know why i was....and i know why it was gone for a while...i've been happy these past few days..i hope it stays that way for a while. but now i wanna say that nothing stays the same forever...everything changes..i just wish i could have left that thought as it was and not have mentioned that everything does change. but it's hard cuz its like one is meant to follow right after the other. i wish i didnt over analyze everything and just went for what is now....not judge from the past or be scared of the future...but i dk, what am i gonna do...i guess i'll work on that.i need a cigarette. and some chocolate. glorious.

<3 steph
linkpost comment

(no subject) [Nov. 1st, 2004|04:31 pm]
stephanie
heyy, yah i havent updated in a few days i dont think..i just got home from work a few minutes ago and i hafta write some paper for school soon ugh. well the weekend was pretty fun. friday night, kelly, kyle, boom and kristin came over... we watched confessions of a teenage drama queen....yeah the movie kinda really sucked lol. we had vodka but me and kel only had like one drink each. after the movie it was like around 12, we went to con sapore to get some food but we realllly wanted papa johns again haha. after food we sat up at the beach and then i got picked up and went to brians and saw the puppy, collide, and drank a lot more lol. i slept out and hten saturday i got home and slept til like 3 then took a shower and then went to work at 4...got off at like 8 and then a little while later joshie picked me up and we went to bills. it was a fun evening there. hmm yesterday i just worked all day and we got killed cuz it was halloween and super busy. well i dk i think thats pretty much it.the my chemical romance show was awesome...story of the year played really good also. me and donni had quite the adventure trying to get home...begging for money and such...it was a fun evening haha. umm i got my ears repeirced...and in like 2 weeks im getting my nose pierced i think and more holes in my ears i believe...ummmmm yeah so....i dunno.

<3 steph
link2 comments|post comment

(no subject) [Oct. 28th, 2004|02:07 am]
stephanie

this is killing me. i wish i wasn't a jerk. why can't i just get anything right? why am i so afraid? all i know is that i dont know anything.

linkpost comment

(no subject) [Oct. 25th, 2004|11:03 pm]
stephanie
hm lets seeee...today i worked from 11 til 4 30...came home, ate some food and then went tanning...when i got home it was time for school so i went and billy brought the giant pens and i didnt know so it was the best surprise ever! lol i was so happy cuz they are awesome..boom and donni were there when our class was over so after standing in front of the school for a bit we went to feds to get some food...joe joined us at feds and then when we left i think he went home..we went to billys and hung out..paully came there and chrissie. and then erica...and then around 10 30 i dk what time erica gave me a ride home on her way home....and now i'm sittin here, just checked train times for MY CHEMICAL ROMANCE TOMORROWW!! i'm so happyyy!
so i've been thinking a lot lately...and i dk...i just have been haha..a while ago i had this whole image in my head how everything was supposed to end up, how everything shouldve played out...it seemed at the time that it would never end...that it was nearly fate and almost certain not to go wrong. i guess everything has unexpected turns for better or worse...only movies have fairytale endings...i've come to terms with that...and i held back so much...but i guess still somewhere in my mindless little brain...i still see that ending...cuz i believe in second or third or even fourth chances, cuz if something feels right u cant just give it up so easily... and i do think that someday, maybe, it'll be right and maybe that time nothing will get in the way...but thats only in MY head, i'm a dreamer, i tend to slip out of reality go into my own little world and sometimes i let my imagination get the best of me, in what i want to be and what actually is...well now i'm just rambling to get some things of my chest...sorry if u read this haha..i'm gonna watch tv or something <3

<3 steph
link5 comments|post comment

(no subject) [Oct. 24th, 2004|02:51 am]
stephanie
so big fish is the best movie ever but really sad at the end lol...tonight was fun, i worked and tehn around 10ish molly, kelly and kyle came over. we didnt know what to do so we all "brainstormed" by sitting on our asses and watching tv lol...we tried to get hte number to go roller skating and then we wanted to go to pizzahut but they closed at 11 and it was like 10 50...so we got the number for papa johns, went there around 11ish but on the way stopped at billys to say hi to everyone...papa johns is next to blockbuster so we went in while we were waiting for our food and bought big fish and confessions of a teenage drama queen lol. we came back to my house ate and watched big fish...it was a really long movie, they just left a few minutes ago..and i have work in the morning and thats not cool lol. im not tired tho it doesnt seem like it should be 3. somehow there was chocolate on my couch and kyle got it all over his hand...why is my room so weird?! lol.....ok well im gonna go now and watch tv...<3

<3 steph
linkpost comment

(no subject) [Oct. 23rd, 2004|02:23 pm]
stephanie
i dont wanna go to work!! ahh lol...well yesterday was really fun...i worked from 11 til 8 30, came home got changed and stuff and then josh picked me up and he was with fatass and tel...we went back to billys house and we had a 30 pack....me,josh,billy,tel,fatass,steve and ryan were there. kristin and boom were there when i got there but then they left. mary, tara and these 2 other girls stopped by for a little bit. it was fun i didnt drink too excessively b/c i didnt wanna feel all dizzy and stuff today...i wish i could drink like i used to but i dk whats wrong with me lol. me,josh,steve and fatass slept there and me,josh and chuckie j went to mobile and got super awesome giant pens, which really do work...they are fuckin sweet. im soo tired right now....i hafta shower and get ready for work...

<3 steph
linkpost comment

(no subject) [Oct. 21st, 2004|11:40 pm]
stephanie
i miss you.
linkpost comment

(no subject) [Oct. 21st, 2004|11:06 pm]
stephanie
what cha'll know bout a supermodelll.....sorry i cant stop listening to usher haha. yah so today i worked at quiznos again....um came home, showered, drove cuz my mom hadda go places so i drove her around...came home ate dinner, went to dunkin donuts and then watched new york minute,the movie with mary kate and ashley olsen haha. and i just got done working out and now im eating like a whole entire box of little donuts...but its cool cuz b/c i dont exercise or w/e u wanna call it to lose weight cuz thats the last thing i'd wanna do...just to like keep in shape i guess and i want muscles lol. i also am a little burnt from going tanning yesterday. i ate most of the halloween candy we bought for the trick or treaters already...darn what a shame...friends is a good show and it's on right now soo..........byebye

<3 steph
linkpost comment

navigation
[ viewing | most recent entries ]
[ go | earlier ]